Poziția
Specialist achiziții
Cerințe
  • Absolvent de studii superioare cu profil tehnic (inginerie electrică sau mecanică)
  • Experiență profesională de minim 1 an pe o poziție similară;
  • Abilități de operare PC;
  • Cunoștințe avansate de limba engleza (scris si vorbit)
  • Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare, abilități de negociere
  • Abilități de interpretare date tehnice
Responsabilități
  • Menține si actualizează baza de date a furnizorilor
  • Cercetează piața pentru identificarea furnizorilor cu potențial ridicat în ceea ce privește calitatea, prețul și termenul de livrare
  • Transmite comenzile de achiziții de produse către furnizori
  • Asigură conformitatea dintre termenii agreați și condițiile comenzilor
  • Menține și dezvoltă relațiile cu furnizorii și negociază condițiile comerciale
  • Verifică facturile primite de la furnizori și le transmite la plată
  • Transmite furnizorilor reclamațiile pentru problemele apărute la produse în perioada de garanție și obține soluționarea acestora
Beneficii
  • Nivel salarial negociat în urma interviului
  • Contract de muncă pe perioada nedeterminată
  • Stabilitate pe termen lung
  • Atmosfera colegială
Contract de muncă
Full-time
Perioada contractuală
Nedeterminată
Industria
Construcții
Locația
Cluj-Napoca, Cluj
Close modal window

Am primit CV-ul tău. O să te contactăm în cel mai scurt timp!